وی با اشاره به اهمیت تکریم مشتریان افزود: باید بهترین فرایندها را طراحی کنیم تا بی توجهی هایی که موجب بروز مشکلات و نگرانی برای شبکه فروش سایپا گردیده است بر طرف و دست دلالانی که وارد فرایند فروش سایپا شده اند کوتاه شود، تا از این طریق نمایندگی ها توانمندتر شوند و مشتریان نیز بتوانند با سهولت و اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهند.
در ادامه این نشست دکتر محمودی قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گفت: نظام جدیدی در امر فروش طراحی شده است که با اجرا شدن آن عدالت در بین نمایندگی ها رعایت خواهد شد و مطمئنا با این طرح رضایت نمایندگان و مشتریان کسب خواهد شد .
در ادامه مهندس امینی مدیرعامل شرکت سایپا یدک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به مشتریان گفت: روشهای ارائه خدمات به مشتریان را بازنگری کرده و سعی خواهیم کرد در طرح جدید با رفع مشکلات نمایندگان، ارائه خدمات به مشتریان تسهیل و تسریع شود.
وی افزود : تدوین برنامه ویژه جهت تامین به موقع قطعات با کیفیت،رقابتی و دارای قیمت مناسب در دستور کار قرار گرفته است تا بخشی از مشکلات شبکه مرتفع گردد.
امینی با اشاره به رشد تقاضای خرید قطعات یدکی در ماههای پایانی سال گفت: به منظور توسعه کسب و کار شبکه با هماهنگی پلیس راهور ناجا خدمات تعویض اتاق، شاسی و موتور صرفا به نمایندگیهای مجاز واگذار شده است.
وی افزود : انتظارات و
توقعات شبکه و شرکت دو طرفه بوده و شرکت تلاش می کند با رفع موانع و کمک به
شبکه نمایندگیهای گروه سایپا نسبت به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و برآورده
ساختن انتظارات به حق مشتریان اقدام نماید.
انتهای پیام/